Rengøringsassistent
til kunde i Gelsted, 20 timer om ugen
Kan du tage ansvar for egne områder? Jobbet tilbyder løn efter overenskomst. Du vil også kunne have mulighed for flere timer ved ferie/sygdom. Læs mere om ETL Group som arbejdsplads her.
Om jobbet
Arbejdssted
Gelsted
Oprettet
1. oktober 2024
Ansøgningsfrist
30. november 2024
Vi holder løbende samtaler og opslaget vil blive taget ned, når vi har fundet den rigtige kandidat.
Ansættelsesdato
Hurtigst muligt
Ansættelsesvilkår
Fast ansættelse/20 timer om ugen
Vi forventer, at du
- Kan læse, forstå og tale dansk
- Har erfaring med rengøring
- mødestabil, loyal & kvalitetsbevidst
- Kan møde kl. 5:00 mandag – fredag
- Kan fremvise straffeattest
- Er omstillingsparat & fleksibel
- Er villig til at hjælpe kollegaer på andre arbejdssteder
- Er udadvendt
- Kan arbejde selvstændigt
Vi tilbyder
- Du bliver en del af en Facility virksomhed med hovedkontor i Egå ved Aarhus.
- Ansættelse under 3F overenskomst
- 20 timer om ugen
- super søde kollegaer
- Frihed under ansvar
- Godt arbejdsmiljø
- Arbejdsbeklædning
- Gode og ordnede forhold
”Jeg blev ansat i ETL GROUP i starten af 2019, som vinduespudser, da jeg havde hørt om virksomheden og jobbet via en bekendt. For mig er arbejdsglæde at være omgivet af søde og dejlige kollegaer, som altid har et smil på læben. At det også kendetegner min leder er kun et plus. Det giver mig en stor tilfredshed, at jeg med til at vores kunder ”ser godt ud” og derfor elsker jeg mit arbejde."
Burhan, Vinduespudser
”Jeg blev ansat som rengøringsassistent i september 2021, for mig er det vigtigt at kunne stå op, med et smil på læben, fordi jeg skal på arbejde. Det kan jeg selvom at jeg har diagnosen Asperger syndrom, som kræver faste rammer, og en struktureret hverdag. Jeg syntes derfor det er skønt, at virksomheden, har valgt en mangfoldig tilgang til mig med mit handicap. Det er nemlig vigtig for at jeg trives, at jeg nemt og hurtigt kan komme i kontakt, med min nærmeste leder."
Esben, Rengøringsassistent
”I 2016 startede jeg i firmaet som sanitør, da ETL GROUP har et samarbejde med uddannelsesinstitutionen Tamu, som jeg gik på. For mig er det fedt at være i en virksomhed, som gerne vil udvikle medarbejder. Siden jeg startede i ETL er jeg blevet uddannet fugtteknikker, med speciale i protoxhysan, samt arbejdsmiljørepræsentant som er en opgave jeg tager meget seriøst. Det der driver mig, er at ingen dage er ens, og det samme er glædende for de udfordringer jeg dagligt møder i mit arbejde. Arbejdsmiljøet er rigtig godt, der er en familiær ånd, som gør, at vi er tætte og altid hjælper hinanden på kryds og tværs i organisationen."
Kasper, Sanitør
”Jeg startede som deltids rengøringsassistent i september 2019, og med ønsket om flere timer, var jeg på fuldtid kort tid efter. Så da Stefan spurgte om jeg kunne være interesseret i en ny opslået stilling som tilsynsførende på Sjælland, var jeg ikke i tvivl med det kendskab jeg havde til virksomheden. Det giver mig stor arbejdsglæde at være i selskab med gode kollegaer samt se hvor glade og tilfredse kunderne er for den service, som vi yder dagligt. Derudover elsker jeg friheden i jobbet og muligheden for selv at planlægge min arbejdsdag.”
Lone, Tilsynsførende
”Jeg startede i jobafklaringsforløb hos ETL GROUP i starten af 2017, efter jeg havde fået stress i mit tidligere job lægesekretær. Jeg er efterfølgende blevet fast ansat som kontorassistent i et fleksjob hos ETL, som har vært supergode til at tage hensyn til mine skånebehov, hvilket jeg er meget taknemmelig over. Uden for job har vi også en tæt kontakt, hvor vi er gode til at stable fælles sociale arrangementer på benene, fordi vi har et godt fællesskab blandt kollegaer og leder.”
Majken, Kontorassistent
”Jeg blev ansat i ETL GROUP i starten af 2019, som vinduespudser, da jeg havde hørt om virksomheden og jobbet via en bekendt. For mig er arbejdsglæde at være omgivet af søde og dejlige kollegaer, som altid har et smil på læben. At det også kendetegner min leder er kun et plus. Det giver mig en stor tilfredshed, at jeg med til at vores kunder ”ser godt ud” og derfor elsker jeg mit arbejde."
Burhan, Vinduespudser
”Jeg blev ansat som rengøringsassistent i september 2021, for mig er det vigtigt at kunne stå op, med et smil på læben, fordi jeg skal på arbejde. Det kan jeg selvom at jeg har diagnosen Asperger syndrom, som kræver faste rammer, og en struktureret hverdag. Jeg syntes derfor det er skønt, at virksomheden, har valgt en mangfoldig tilgang til mig med mit handicap. Det er nemlig vigtig for at jeg trives, at jeg nemt og hurtigt kan komme i kontakt, med min nærmeste leder."
Esben, Rengøringsassistent
”I 2016 startede jeg i firmaet som sanitør, da ETL GROUP har et samarbejde med uddannelsesinstitutionen Tamu, som jeg gik på. For mig er det fedt at være i en virksomhed, som gerne vil udvikle medarbejder. Siden jeg startede i ETL er jeg blevet uddannet fugtteknikker, med speciale i protoxhysan, samt arbejdsmiljørepræsentant som er en opgave jeg tager meget seriøst. Det der driver mig, er at ingen dage er ens, og det samme er glædende for de udfordringer jeg dagligt møder i mit arbejde. Arbejdsmiljøet er rigtig godt, der er en familiær ånd, som gør, at vi er tætte og altid hjælper hinanden på kryds og tværs i organisationen."
Kasper, Sanitør
”Jeg startede som deltids rengøringsassistent i september 2019, og med ønsket om flere timer, var jeg på fuldtid kort tid efter. Så da Stefan spurgte om jeg kunne være interesseret i en ny opslået stilling som tilsynsførende på Sjælland, var jeg ikke i tvivl med det kendskab jeg havde til virksomheden. Det giver mig stor arbejdsglæde at være i selskab med gode kollegaer samt se hvor glade og tilfredse kunderne er for den service, som vi yder dagligt. Derudover elsker jeg friheden i jobbet og muligheden for selv at planlægge min arbejdsdag.”
Lone, Tilsynsførende
”Jeg startede i jobafklaringsforløb hos ETL GROUP i starten af 2017, efter jeg havde fået stress i mit tidligere job lægesekretær. Jeg er efterfølgende blevet fast ansat som kontorassistent i et fleksjob hos ETL, som har vært supergode til at tage hensyn til mine skånebehov, hvilket jeg er meget taknemmelig over. Uden for job har vi også en tæt kontakt, hvor vi er gode til at stable fælles sociale arrangementer på benene, fordi vi har et godt fællesskab blandt kollegaer og leder.”
Majken, Kontorassistent
”Jeg blev ansat i ETL GROUP i starten af 2019, som vinduespudser, da jeg havde hørt om virksomheden og jobbet via en bekendt. For mig er arbejdsglæde at være omgivet af søde og dejlige kollegaer, som altid har et smil på læben. At det også kendetegner min leder er kun et plus. Det giver mig en stor tilfredshed, at jeg med til at vores kunder ”ser godt ud” og derfor elsker jeg mit arbejde."
Burhan, Vinduespudser
”Jeg blev ansat som rengøringsassistent i september 2021, for mig er det vigtigt at kunne stå op, med et smil på læben, fordi jeg skal på arbejde. Det kan jeg selvom at jeg har diagnosen Asperger syndrom, som kræver faste rammer, og en struktureret hverdag. Jeg syntes derfor det er skønt, at virksomheden, har valgt en mangfoldig tilgang til mig med mit handicap. Det er nemlig vigtig for at jeg trives, at jeg nemt og hurtigt kan komme i kontakt, med min nærmeste leder."
Esben, Rengøringsassistent
”I 2016 startede jeg i firmaet som sanitør, da ETL GROUP har et samarbejde med uddannelsesinstitutionen Tamu, som jeg gik på. For mig er det fedt at være i en virksomhed, som gerne vil udvikle medarbejder. Siden jeg startede i ETL er jeg blevet uddannet fugtteknikker, med speciale i protoxhysan, samt arbejdsmiljørepræsentant som er en opgave jeg tager meget seriøst. Det der driver mig, er at ingen dage er ens, og det samme er glædende for de udfordringer jeg dagligt møder i mit arbejde. Arbejdsmiljøet er rigtig godt, der er en familiær ånd, som gør, at vi er tætte og altid hjælper hinanden på kryds og tværs i organisationen."
Kasper, Sanitør
”Jeg startede som deltids rengøringsassistent i september 2019, og med ønsket om flere timer, var jeg på fuldtid kort tid efter. Så da Stefan spurgte om jeg kunne være interesseret i en ny opslået stilling som tilsynsførende på Sjælland, var jeg ikke i tvivl med det kendskab jeg havde til virksomheden. Det giver mig stor arbejdsglæde at være i selskab med gode kollegaer samt se hvor glade og tilfredse kunderne er for den service, som vi yder dagligt. Derudover elsker jeg friheden i jobbet og muligheden for selv at planlægge min arbejdsdag.”
Lone, Tilsynsførende
”Jeg startede i jobafklaringsforløb hos ETL GROUP i starten af 2017, efter jeg havde fået stress i mit tidligere job lægesekretær. Jeg er efterfølgende blevet fast ansat som kontorassistent i et fleksjob hos ETL, som har vært supergode til at tage hensyn til mine skånebehov, hvilket jeg er meget taknemmelig over. Uden for job har vi også en tæt kontakt, hvor vi er gode til at stable fælles sociale arrangementer på benene, fordi vi har et godt fællesskab blandt kollegaer og leder.”
Majken, Kontorassistent