Karriere hos ETL GROUP
ETL GROUP A/S er en servicevirksomhed, som tilbyder alle former for serviceydelser til det danske erhvervsliv – En Total Løsning. Det betyder, at kunden kan samle alle sine services ét sted, som sikrer, at kunden kan fokusere på sin kerneforretning.
Vores succes skyldes først og fremmest én ting: vores dygtige, loyale og pligtopfyldende medarbejdere.
Livet er en lang udvikling, og det er derfor også vigtigt for os, at du som medarbejder kan udvikle dig i dit job. Så uanset om du er ny på arbejdsmarkedet eller har en lang karriere bag dig, så lægger vi stor vægt på din udvikling. Dagligdagen kombinerer vi med træning og udvikling, der hjælper med at gøre dig som medarbejder eller leder endnu dygtigere til dit job, eller forberede dig til at tage større ansvar i fremtiden.
”Jeg blev ansat i ETL GROUP i starten af 2019, som vinduespudser, da jeg havde hørt om virksomheden og jobbet via en bekendt. For mig er arbejdsglæde at være omgivet af søde og dejlige kollegaer, som altid har et smil på læben. At det også kendetegner min leder er kun et plus. Det giver mig en stor tilfredshed, at jeg med til at vores kunder ”ser godt ud” og derfor elsker jeg mit arbejde."
Burhan, Vinduespudser
”Jeg blev ansat som rengøringsassistent i september 2021, for mig er det vigtigt at kunne stå op, med et smil på læben, fordi jeg skal på arbejde. Det kan jeg selvom at jeg har diagnosen Asperger syndrom, som kræver faste rammer, og en struktureret hverdag. Jeg syntes derfor det er skønt, at virksomheden, har valgt en mangfoldig tilgang til mig med mit handicap. Det er nemlig vigtig for at jeg trives, at jeg nemt og hurtigt kan komme i kontakt, med min nærmeste leder."
Esben, Rengøringsassistent
”I 2016 startede jeg i firmaet som sanitør, da ETL GROUP har et samarbejde med uddannelsesinstitutionen Tamu, som jeg gik på. For mig er det fedt at være i en virksomhed, som gerne vil udvikle medarbejder. Siden jeg startede i ETL er jeg blevet uddannet fugtteknikker, med speciale i protoxhysan, samt arbejdsmiljørepræsentant som er en opgave jeg tager meget seriøst. Det der driver mig, er at ingen dage er ens, og det samme er glædende for de udfordringer jeg dagligt møder i mit arbejde. Arbejdsmiljøet er rigtig godt, der er en familiær ånd, som gør, at vi er tætte og altid hjælper hinanden på kryds og tværs i organisationen."
Kasper, Sanitør
”Jeg startede som deltids rengøringsassistent i september 2019, og med ønsket om flere timer, var jeg på fuldtid kort tid efter. Så da Stefan spurgte om jeg kunne være interesseret i en ny opslået stilling som tilsynsførende på Sjælland, var jeg ikke i tvivl med det kendskab jeg havde til virksomheden. Det giver mig stor arbejdsglæde at være i selskab med gode kollegaer samt se hvor glade og tilfredse kunderne er for den service, som vi yder dagligt. Derudover elsker jeg friheden i jobbet og muligheden for selv at planlægge min arbejdsdag.”
Lone, Tilsynsførende
”Jeg startede i jobafklaringsforløb hos ETL GROUP i starten af 2017, efter jeg havde fået stress i mit tidligere job lægesekretær. Jeg er efterfølgende blevet fast ansat som kontorassistent i et fleksjob hos ETL, som har vært supergode til at tage hensyn til mine skånebehov, hvilket jeg er meget taknemmelig over. Uden for job har vi også en tæt kontakt, hvor vi er gode til at stable fælles sociale arrangementer på benene, fordi vi har et godt fællesskab blandt kollegaer og leder.”
Majken, Kontorassistent
”Jeg blev ansat i ETL GROUP i starten af 2019, som vinduespudser, da jeg havde hørt om virksomheden og jobbet via en bekendt. For mig er arbejdsglæde at være omgivet af søde og dejlige kollegaer, som altid har et smil på læben. At det også kendetegner min leder er kun et plus. Det giver mig en stor tilfredshed, at jeg med til at vores kunder ”ser godt ud” og derfor elsker jeg mit arbejde."
Burhan, Vinduespudser
”Jeg blev ansat som rengøringsassistent i september 2021, for mig er det vigtigt at kunne stå op, med et smil på læben, fordi jeg skal på arbejde. Det kan jeg selvom at jeg har diagnosen Asperger syndrom, som kræver faste rammer, og en struktureret hverdag. Jeg syntes derfor det er skønt, at virksomheden, har valgt en mangfoldig tilgang til mig med mit handicap. Det er nemlig vigtig for at jeg trives, at jeg nemt og hurtigt kan komme i kontakt, med min nærmeste leder."
Esben, Rengøringsassistent
”I 2016 startede jeg i firmaet som sanitør, da ETL GROUP har et samarbejde med uddannelsesinstitutionen Tamu, som jeg gik på. For mig er det fedt at være i en virksomhed, som gerne vil udvikle medarbejder. Siden jeg startede i ETL er jeg blevet uddannet fugtteknikker, med speciale i protoxhysan, samt arbejdsmiljørepræsentant som er en opgave jeg tager meget seriøst. Det der driver mig, er at ingen dage er ens, og det samme er glædende for de udfordringer jeg dagligt møder i mit arbejde. Arbejdsmiljøet er rigtig godt, der er en familiær ånd, som gør, at vi er tætte og altid hjælper hinanden på kryds og tværs i organisationen."
Kasper, Sanitør
”Jeg startede som deltids rengøringsassistent i september 2019, og med ønsket om flere timer, var jeg på fuldtid kort tid efter. Så da Stefan spurgte om jeg kunne være interesseret i en ny opslået stilling som tilsynsførende på Sjælland, var jeg ikke i tvivl med det kendskab jeg havde til virksomheden. Det giver mig stor arbejdsglæde at være i selskab med gode kollegaer samt se hvor glade og tilfredse kunderne er for den service, som vi yder dagligt. Derudover elsker jeg friheden i jobbet og muligheden for selv at planlægge min arbejdsdag.”
Lone, Tilsynsførende
”Jeg startede i jobafklaringsforløb hos ETL GROUP i starten af 2017, efter jeg havde fået stress i mit tidligere job lægesekretær. Jeg er efterfølgende blevet fast ansat som kontorassistent i et fleksjob hos ETL, som har vært supergode til at tage hensyn til mine skånebehov, hvilket jeg er meget taknemmelig over. Uden for job har vi også en tæt kontakt, hvor vi er gode til at stable fælles sociale arrangementer på benene, fordi vi har et godt fællesskab blandt kollegaer og leder.”
Majken, Kontorassistent
”Jeg blev ansat i ETL GROUP i starten af 2019, som vinduespudser, da jeg havde hørt om virksomheden og jobbet via en bekendt. For mig er arbejdsglæde at være omgivet af søde og dejlige kollegaer, som altid har et smil på læben. At det også kendetegner min leder er kun et plus. Det giver mig en stor tilfredshed, at jeg med til at vores kunder ”ser godt ud” og derfor elsker jeg mit arbejde."
Burhan, Vinduespudser
”Jeg blev ansat som rengøringsassistent i september 2021, for mig er det vigtigt at kunne stå op, med et smil på læben, fordi jeg skal på arbejde. Det kan jeg selvom at jeg har diagnosen Asperger syndrom, som kræver faste rammer, og en struktureret hverdag. Jeg syntes derfor det er skønt, at virksomheden, har valgt en mangfoldig tilgang til mig med mit handicap. Det er nemlig vigtig for at jeg trives, at jeg nemt og hurtigt kan komme i kontakt, med min nærmeste leder."
Esben, Rengøringsassistent
”I 2016 startede jeg i firmaet som sanitør, da ETL GROUP har et samarbejde med uddannelsesinstitutionen Tamu, som jeg gik på. For mig er det fedt at være i en virksomhed, som gerne vil udvikle medarbejder. Siden jeg startede i ETL er jeg blevet uddannet fugtteknikker, med speciale i protoxhysan, samt arbejdsmiljørepræsentant som er en opgave jeg tager meget seriøst. Det der driver mig, er at ingen dage er ens, og det samme er glædende for de udfordringer jeg dagligt møder i mit arbejde. Arbejdsmiljøet er rigtig godt, der er en familiær ånd, som gør, at vi er tætte og altid hjælper hinanden på kryds og tværs i organisationen."
Kasper, Sanitør
”Jeg startede som deltids rengøringsassistent i september 2019, og med ønsket om flere timer, var jeg på fuldtid kort tid efter. Så da Stefan spurgte om jeg kunne være interesseret i en ny opslået stilling som tilsynsførende på Sjælland, var jeg ikke i tvivl med det kendskab jeg havde til virksomheden. Det giver mig stor arbejdsglæde at være i selskab med gode kollegaer samt se hvor glade og tilfredse kunderne er for den service, som vi yder dagligt. Derudover elsker jeg friheden i jobbet og muligheden for selv at planlægge min arbejdsdag.”
Lone, Tilsynsførende
”Jeg startede i jobafklaringsforløb hos ETL GROUP i starten af 2017, efter jeg havde fået stress i mit tidligere job lægesekretær. Jeg er efterfølgende blevet fast ansat som kontorassistent i et fleksjob hos ETL, som har vært supergode til at tage hensyn til mine skånebehov, hvilket jeg er meget taknemmelig over. Uden for job har vi også en tæt kontakt, hvor vi er gode til at stable fælles sociale arrangementer på benene, fordi vi har et godt fællesskab blandt kollegaer og leder.”
Majken, Kontorassistent
Medarbejdertrivsel
Hos ETL GROUP prioriterer vi medarbejdertrivsel højt. Det betyder, at du som medarbejder bliver en del af en overenskomst hos 3F Fagligt Fælles Forbund, som bidrager til din sikkerhed herunder sundhedsforsikring, kurser til videreudvikling m.m.
Organisationsstrukturen i virksomheden er flad, hvilket gør, at vi internt arbejder tæt sammen på tværs, således alle bidrager – vi er ét stort team, der altid løfter i flok. Det er vigtigt med gensidig respekt, og vi har stort fokus på sammenhold og fællesskab.
I dagligdagen har du altid et bagland, som du kan trække på i forhold til hjælp, råd eller andet. Derudover vil du blive ansat med frihed under ansvar, som betyder, at arbejdet er fleksibelt i den forstand, at du kan være medbestemmende til planlægning af arbejdsdagen.
Socialt ansvar
HOS ETL GROUP RUMMER VI ALLE
Vi tror på, at dygtige kompetencer findes hos alle mennesker – uanset alder, helbred eller etnisk baggrund. Det handler blot om at finde balance mellem arbejdsopgaver og kompetencer, hvilket vi gør ved at tilrettelægge og skræddersy arbejdsopgaverne efter medarbejderens behov.
Vi har medarbejdere ansat, som ved ansættelsen ikke kunne dansk, men som har lært det hen ad vejen. Vi har ansatte i fleksjob, folk med diverse udfordringer herunder autisme og ADHA og vi er ikke aldersforskrækket, så vi ansætter også folk i alle aldre. På vores team er der plads til alle – vi favner bredt.
Søg uopfordret
Fandt du ikke en ønsket stilling under ledige stillinger? Hos ETL GROUP er vi løbende på udkig efter nye medarbejdere og kompetencer, og vi hører derfor gerne fra dig. Du kan sende din ansøgning under søg uopfordret og vi vil kontakte dig, såfremt der bliver en ledig stilling, som matcher dine kvalifikationer.
Sammenhold
Vi bruger meget tid på arbejdspladsen og i selskab med vores kollegaer – derfor er tillid, respekt og sammenhold vigtige faktorer hos ETL GROUP. Derudover skal vi være er en arbejdsplads, hvor der altid er god stemning med plads til grin, humor og latter. Du bliver en del af ét stort landsdækkende team, og et endnu tættere lokalt team, hvor fællesskab og sociale arrangementer har høj prioritet.
Oplæring
For at du som ny medarbejder får den største succes, er det vigtigt, at vi som virksomhed får givet dig den bedst mulige oplæring. Du vil derfor ved ansættelse, modtage en videoguide om de overordnede retningslinjer. På første arbejdsdag vil en tilsynsførende eller en kollega som kender opgaven sætte dig grundig ind i den, så du får en god sidemandsoplæring til den dag, du skal stå på egne ben.
I oplæringsperiode vil du blive informeret og oplært i flere ting, som f.eks. hvilke produkter der skal bruges, hvordan de skal doseres og ikke mindst hvordan du passer bedst på dig selv i form af fremgangsmåder og arbejdsstillinger. Du vil samtidig få gennemgået programkoder m.m. samt det program som vi bruger til timeregistrering, varebestilling samt vagtplan.
Herefter er du klar til at varetage kunden på egen hånd, såfremt du føler dig tryg og sikker – du kan altid få fat i din tilsynsførende, hvis du har spørgsmål.